Johnson & Johnson kiest Triple Double

28 januari 2014

Johnson & Johnson Vision Care heeft na een bureauoriëntatie gekozen voor Triple Double sportmarketing om zijn FIFA World Cup sponsoring in de Benelux te activeren. Het merk ACUVUE® mag exclusief gebruik maken van de FIFA World Cup rechten. De lenzenfabrikant debuteert daarmee als voetbalsponsor.

Marketing Manager Vision Care Benelux Marie-Jolein Kim kijkt al uit naar de World Cup: “Nederland en België hebben zich allebei gekwalificeerd voor het eindtoernooi in Brazilië deze zomer. Het WK Voetbal heeft in onze markt zo’n impact dat we deze kans niet onbenut willen laten om bril- en lensdragende voetballiefhebbers met ACUVUE® kennis te laten maken. We hebben veel vertrouwen in de campagne die Triple Double heeft voorgesteld.”

Ruud van der Knaap, manager voetbal bij Triple Double, is trots op de nieuwe samenwerking met Johnson & Johnson Vision Care: “Sport en voetbal in het bijzonder is een prachtige metafoor om het belang van scherp zicht onder de aandacht te brengen. Zowel voor actieve voetballers op het veld als voor voetballiefhebbers die het WK liever via de media volgen. Als sportmarketingpartner kijken wij ernaar uit om een onderscheidende campagne vorm te geven en samen met Johnson & Johnson Vision Care en haar bureaus in de Benelux invulling te geven aan de FIFA World Cup sponsorrechten.”

CONTACT

SponsorMaps op Twitter

Ad Maatjens
@AdMaatjens
Co-founder en hoofdredacteur vakblad Sponsorreport. De eerste en beste bron voor al het sponsornieuws, -insights en -onderzoek. Muziekfanaat.
  • https://t.co/TnDD3Rm5L6
  • RT : Biermerk en podcastduo #BakkieBakkie brengen samen dit jaar vier “Festivalspecial” #podcasts uit. In de p…
  • RT : . Live Sessie organiseert tijdens De Kracht van Klein, over de marketing en sponsoring van nice-s…
  • RT : Willem van Hanegem heeft in het de Eredivisiebal voor het seizoen 2019/20 in ontvangst genomen. De #Rembran…