21e eeuw marketing: Good is the New Cool

14 juni 2017

Wil je weten hoe je als bedrijf winst kunt maken door goed te doen en tegelijkertijd ‘cool’ kunt zijn? Kom dan op 12 september naar het speciale event van Sponsorreport ism SE Consultancy rondom de internationale topmarketeer Afdhel Aziz, auteur van het baanbrekende boek Good is the New Cool.

Afdhel Aziz was op het afgelopen IEG2017 Sponsorcongres in Chicago dé sensatie met zijn gedreven en inspirerende verhaal over hoe bedrijven ‘cool’ zijn door goed te doen en daarmee bovendien winst kunnen maken. Hij vertelt je op 12 september alles over marketing in de 21e eeuw en hoe je als bedrijf winst kunt maken door goed te doen en daarbij de kracht van cool te gebruiken: market like you give a damn! Iets wat voor millenials en generatie Z belangrijk, zo niet vanzelfsprekend is!
Na de keynote presentatie van Afdhel Aziz zal er op het event een aantal aansprekende casevoorbeelden gepresenteerd worden en wordt er afgesloten met een forumdiscussie over hoe bedrijven ‘lessons learned’ in de praktijk kunnen brengen.
De kosten voor dit Sponsorreport Event bedragen 225 euro (ex. BTW). Earlybird inschrijvers (voor 1 augustus) ontvangen het boek ‘Good is the New Cool’ gratis. Het aantal plaatsen is beperkt dus schrijf nu in op www.sponsorreport.nl/events. Wacht niet, want #GoodistheNewCool!

Check ook http://www.goodisthenewcool.org/

CONTACT

SponsorMaps op Twitter

Ad Maatjens
@AdMaatjens
Co-founder en hoofdredacteur vakblad Sponsorreport. De eerste en beste bron voor al het sponsornieuws, -insights en -onderzoek. Muziekfanaat.
  • .#intheround! op https://t.co/148QDe2bwh
  • RT : . is dit jaar op meerdere fronten op aanwezig. en vertellen over de sa…
  • RT : Commercieel directeur Olivier Smit sprak met van over zijn eerste jaar bij #Vitesse: https://t.…
  • https://t.co/fakYhtCHR8