Sponsoring Survey 2018

11 juli 2018

Wat zijn de ontwikkelingen in sponsoring? Wat vinden sponsors belangrijk en wat verwachten ze van sponsoring in de toekomst? Welke middelen gebruiken ze het meest? Wat verwachten ze van rechtenhouders? Wat is de verhouding activatie : sponsorfee? Om antwoord te krijgen op deze en meer vragen nodig ik bedrijven en sponsors bij deze uit om deel te nemen aan de Sponsorreport Survey 2018, die Sponsorreport en onze partner Nielsen Sport dit jaar samen organiseren.

Ik hoop van harte op uw medewerking. Hoe meer bedrijven aan de survey meewerken, hoe betrouwbaarder het beeld is dat we kunnen schetsen. De resultaten worden later dit jaar gepresenteerd in Sponsorreport. Natuurlijk is anonimiteit gegarandeerd en zullen gepubliceerde resultaten nooit naar individuele bedrijven te herleiden zijn. Het gaat om 21 vragen. In totaal bent u ongeveer 15 minuten kwijt aan het beantwoorden van de vragen. De survey kan hier worden ingevuld.

CONTACT

SponsorMaps op Twitter

Ad Maatjens
@AdMaatjens
Co-founder en hoofdredacteur vakblad Sponsorreport. De eerste en beste bron voor al het sponsornieuws, -insights en -onderzoek. Muziekfanaat.
  • RT : Wat gaaf dat het dubbelspel Wheelchair tijdens het de aandacht trok van heel veel toeschouwers https://t.co…
  • RT : Nooit eerder werden klassieke #concerten en #popconcerten op de Nederlandse professionele podia zo goed bezocht. Hoeveel…
  • RT : . en verlengen hun samenwerking met drie jaar. Lees in het interview met Ilona Roolv…
  • Oude liefde roest niet! Bij de boekpresentatie over 100 jaar Radio van bij . https://t.co/0RMx33jiv7